28 Haziran 2018 Perşembe

KOZAN TARİHİ KİTABINI NEDEN YAZDIM


UZUN yıllar Kozan yöresinde sözlü ve yazılı bilgiler elde ittim. Osmanlı Arşivinde bulunan belgeleri de gözden geçirdim. Türk-ermeni olaylarının yoğun olarak yaşandığı yer idi Kozan. Aynı zamanda günümüzde de dünyaya yansıyan olayların da kaynağı idi. Kozandağları coğrafyasında yaşayan insanların soyları ile ilgili Arşiv defterlerini de çözümledim. İbretlerle dolu Kozan Tarihi kitabını yazmayı ve yayınlamayı başardım. 

........................................................................................................................................


KİTAP İSTEME VE HABERLEŞME İÇİN

telefon: 05325829911
mail:cezmi.yurtsever304@gmail.com
Ekrem Matbaası: 03223630516
Karahan Kitabevi-Adana

Nesuf Koç, Manifatura, Andırın caddesi, Kadirli 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder